Monday, December 3, 2012

how i hv been doin

dah berapa hari ada dekat rumah?dah berapa lama cuti?berapa haribulan ye?
ntah.ntah.ntah.ntah.

lol. macam duduk dalam gua. kalau aku lelaki,maybe i hv grown beard all over my face.
that's how to describe how under a coconut shell i have been :D

so, tadi tibatiba rindu nak tengok gambar.
jumpe quote my twin nadzifah bagi

zulaiha kate time tengok gambar ni.
'' oh kalau gitu, ramairamai kahwin dengan shahir la.''
me: apehal pulak
leha: dia kan pandai buat kelakar.

so, being humorous could be seductive and attractive.sometimes.hee
i agree with that fact.

lagi,
epah knew my relationship never really workout.
she gave this.
hey, obviously i got issue with it.
i'm too picky,hard to trust people,get bored easily,not romantic.
i'm just plain pathetic --"
sorry eh fer the broken hearted. sue me fer this. pfffttttt

awwww.whats tomorrow awaits me?
maybe i'll just stick with books and my cat.
seems legit :) hehe.



No comments:

Animated Blinking Gingerbread Man